صبح صادق >>  دیدگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۶۱۴۶۲

حضور حداکثری و بهترین انتخاب‌ها

پایگاه بصیرت / علی معبودی/ گروه سیاسی
انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری دومین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران است که پیش از موعود برگزار می‌شود و از جهاتی اهمیت بیشتری در مقایسه با انتخابات‌های گذشته دارد:
1ـ اوضاع داخلی: متأسفانه، طی سال‌های گذشته به دلیل حضور دولت‌های غربگرا و متمایل به غرب مشکلات عدیده‌ای در ابعاد گوناگون در کشور ایجاد شده است. گفتنی است، برای اولین بار دولت شهید آیت‌الله رئیسی ریل دولت را به مسیر انقلاب برگرداند و در سه سال گره‌های فراوانی را گشود و داشت می‌رفت برای همیشه نسخه پوچ غرب‌گراها را باطل کند و ماهیت طبل تو خالی آنها بر مردم نمایان شود که متأسفانه سانحه‌ای در اردیبهشت رخ داد و ضایعه بزرگی برملت تحمیل شد و یک دولت مغتنم را از دست دادیم. حال حضور گسترده و انتخاب بهترین کاندیدا می‌تواند مسیر روشن شهید خدمت را به کمال برساند و کشور از مشکلات مزمن، از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی برای همیشه نجات یابد.
2ـ اوضاع منطقه:حوادث تلخ غزه و غربت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین که تنها یار و حامی‌شان محور مقاومت بوده و مرکز ثقل و ام‌القرای مقاومت ایران اسلامی است، اعمال راهبرد جمهوری اسلامی ایران در بیرون کردن آمریکای جنایتکار از منطقه، حضور با شکوه و گزینش بهترین‌ها بستری بر تقویت محور مقاومت و دلگرمی مردمان غم دیده در ویرانه‌های غزه خواهد بود.
3ـ اوضاع بین‌المللی: تمدن فریبنده غرب و شعارهای به ظاهر زیبایش با ظهور جمهوری اسلامی ایران گرفتار چالش جدی است و چهره ویرانگر و وحشی تمدن غرب نمایان شده است؛ لذا نزاع بین دو جبهه برای حیات و مرگ است. اگر شعارهای انقلاب از دانشگاه‌های غرب سر در آورده و در میادین ورزشی پرچم مقاومت بالا می‌رود و حدود 16 میلیون کاربر پیام حضرت آقا را علم می‌کنند، یعنی فتح سنگرهای کلیدی و تشکیل نظم نوین جهانی براساس عدالت و آزادی و کرامت واقعی انسان. از طرفی، حضور گسترده در انتخابات و گزینش و انتخاب درست، یعنی بالا نگه داشتن عدالت و آزادگی و کرامت انسانیت و تقویت پایه‌های جبهه حق و رسیدن به تمدن نوین اسلامی.
خلاصه برای حل مشکلات موجود، به ویژه در حوزه معیشت و حفظ عقبه راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و لنگرگاه ثبات منطقه طوفان‌زده غرب آسیا و زمین‌گیر کردن استعمارگران غربی و لیبرال دموکراسی و بالا رفتن هرچه بیشتر موقعیت منطقه‌ای و بین‌المللی ملت ایران و تثبیت الگو بودن ایران عزیز و افزایش ضریب اقتدار ملی و امنیت کشور و رسیدن به تمدن نوین اسلامی با پرچم‌داری ملت متمدن ایران نیازمند استمرار مسیر نورانی و عزتمندانه شهید خدمت آیت‌الله رئیسی(رضوان‌الله علیه)، حضور تعیین‌کننده در انتخابات و گزینش بهترین‌ها در دوره چهاردهم ریاست‌جمهوری هستیم و به تعبیر حضرت آقا تکمیل‌کننده حماسه حضور در تشییع جنازه خدمت‌گذار مردم خواهد بود  وهوشمندی و زیرکی و تعهدپذیری ملت ایران را برای چندمین بار در انظار جهانیان اثبات خواهد کرد. ان‌شاءالله.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات